Omschrijving
KANTOORRUIMTE TE HUUR VAN 25 m² TOT 400 m² - DIVERSE MOGELIJKHEDENKantoorvleugel op de begane grond
Huurprijs € 2.250,- per maand
Servicekosten € 300,- per maand
Inclusief 4 parkeerplaatsen
Algemeen
Op een prominente locatie in Berkel-Enschot bevindt zich dit kantoorverzamelgebouw met eigen...
Lees meer
Kenmerken
Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 150 m² In units vanaf 150 m²Lees meer
Omschrijving
KANTOORRUIMTE TE HUUR VAN 25 m² TOT 400 m² - DIVERSE MOGELIJKHEDENKantoorvleugel op de begane grond
Huurprijs € 2.250,- per maand
Servicekosten € 300,- per maand
Inclusief 4 parkeerplaatsen
Algemeen
Op een prominente locatie in Berkel-Enschot bevindt zich dit kantoorverzamelgebouw met eigen parkeerterrein. In dit gebouw zijn diverse kantoorkamers beschikbaar voor verhuur. De kantoorruimten zijn verdeeld over de begane grond en de eerste etage. In het hoofdoverzicht kunt u de verschillende beschikbare kamers en bijbehorende prijzen zien.
Het gebouw, met energielabel A, is ingedeeld in meerdere kantoorruimtes, de groottes variëren van 25 m² tot 150 m². Het hoofdgebouw bestaat uit vier vleugels, elk met een eigen ingang/trap in het pand en elk met eigen pantry en sanitaire voorzieningen. Er is een gemeenschappelijke entree met een zitje om uw gasten te ontvangen en op eigen terrein is een buitenruimte aanwezig om in de pauze van de lunch te kunnen genieten. Gemeubileerd huren is ook mogelijk in sommige ruimten. Dit ontzorgt u en maakt de kantoorruimte instapklaar.
Locatie
Het bedrijfsverzamelgebouw is gelegen op een gunstige locatie aan de Bosscheweg in Berkel-Enschot, net buiten Tilburg en in het verlengde van de A65/N65. Het pand heeft een centrale ligging in Midden-Brabant en de bereikbaarheid vanuit Tilburg en 's-Hertogenbosch is uitstekend.
Ook met het openbaar vervoer is het kantoorpand goed bereikbaar. Voor de deur bevindt zich een bushalte waar tweemaal per uur een bus vertrekt richting Tilburg en tweemaal per uur een bus richting 's-Hertogenbosch. Het centraal station van Tilburg is binnen 15 minuten bereikbaar.
Bestemming
Het object valt binnen het bestemmingsplan “Enschot 2008”, vastgesteld op 17 juli 2009, waarin het de bestemming “Kantoor” heeft gekregen. De op de plankaart voor "Kantoor" aangewezen gronden zijn bestemd voor:
- kantoren.
- vergader- en conferentiecentra:
- expositie-, beurs- en tentoonstellingsruimten;
- logies/hotel- en congresaccommodaties, e.d.;
- kantines en restauratieve voorzieningen;
- parkeer-, stallings- en verkeersvoorzieningen;
- groenvoorzieningen;
- tuinen en erven;
- aan- en uitbouwen en bijgebouwen;
- objecten voor beeldende kunst;
- bouwwerken, geen gebouw zijnde,
Indeling
Centrale entree met wachtruimte. Via de centrale gang is de eigen afsluitbare kantoorvleugel toegankelijk.
Voorzieningen
- Centrale entree
- Systeemplafond met led-verlichtingsarmaturen;
- Mechanische ventilatie in combinatie met topkoeling;
- Centrale verwarming met radiatoren;
- Kabelgoten voorzien van stroom- en databekabeling;
- Diverse toiletgroepen;
- Zonwering;
- Alarminstallatie;
- Elektrisch afsluitbare poort.
Energielabel
Het gebouw beschikt over een energielabel A.
Oplevering
In overleg, op korte termijn mogelijk.
Verhuurvoorwaarden
Wij bieden het object aan op basis van onder meer de volgende voorwaarden:
- huurtermijn van vijf (5) jaren met telkenmale verlengingsperioden van vijf (5) jaren, afwijkingen in overleg;
- wederzijdse opzegtermijn van drie (3) maanden voorafgaand aan expiratiedatum;
- jaarlijkse indexering op basis van het CPI indexcijfer alle huishoudens (2015=100), voor het eerst één jaar na huuringangsdatum;
- betaling per maand vooruit;
- uitgangspunt is een met BTW belaste verhuur;
- voorschot servicekosten;
- waarborgsom ter grootte van twee (2) maanden huur vermeerderd met voorschot servicekosten en de verschuldigde BTW;
- model huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met bijbehorende algemene bepalingen, zoals vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30 januari 2015.
Servicekosten
De servicekosten worden op voorschotbasis aan huurder in rekening gebracht op basis van jaarlijkse nacalculatie.
Deze servicekosten bestaan o.a. uit:
- Levering gas, water en elektra (vastrecht en gebruik) voor de eigen en algemene ruimten;
- Schoonmaak algemene en gemeenschappelijke ruimten;
- Onderhoud tuin, erf, parkeerplaatsen en hekwerk;
- Periodieke glasbewassing ramen buitenzijde;
- (Periodiek) onderhoud buitenzonwering, alarminstallatie en airco installaties;
- Onderhoud reclamezuil;
- Verlichting/elektraverbruik centrale ruimte en buitenverlichting alsmede het onderhoud hiervan;
- Diverse overig klein onderhoud;
- Administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Overdracht
Status
Beschikbaar
Huurprijs
€ 2.250,- per maand
Aanvaarding
direct
BTW van toepassing
ja
Servicekosten
€ 300,00 per maand
Bouwvorm
Bouwvorm
Bestaande bouw
Bouwjaar
1990
Indeling
Soort Object
Kantoorruimte
Totale oppervlakte
150 m²
Energie
Energieklasse
A
Energie index
1.01
Energie einddatum
04-07-2028
Parkeergelegenheid
Parkeerpl. niet overdekt
4 parkeerplaats(en)
Diversen
In units vanaf
150 m²
Woonruimte
Geen woonruimte aanwezig
- Hoofdfunctie
- Kantoorruimte
- Oppervlakte
- 150 m²
- In units vanaf
- 150 m²
- Verdiepingen
- 1
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
- Turnkey
- Ja
Contact
Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.